STILLINGEN ER BESAT

Aage Vestergaard Larsen A/S er Nordens største virksomhed af genanvendelse af plast i høj kvalitet, indenfor mekanisk recycling og er certificeret i ISO 9001 og 14001.

Dine primære opgaver vil være at:

• Følge, vedligeholde og udvikle ledelsessystemer (ISO 9001 og 14001) i det daglige
  • Dataopsamling ifm. den grønne omstilling
  • Være ajour med væsentlige lovmæssige ændringer relevante for AVL
  • Vedligeholde og administrere D4 (dokumentstyringssystem)
  • Sikre at interne og eksterne audits afholdes kontinuerligt og planmæssigt samt opfølgning
  • Være med til at holde kvalitet og miljø højt på dagsorden i virksomheden
  • Gennemføre APV, arbejdsmiljø- og sikkerhedsmøder, samt følge op herpå
  • Deltagelse i ledelsens evalueringer
  • Deltagelse i relevante tværfunktionelle arbejdsgrupper

Som person forestiller vi os, at du besidder gode samarbejdsevner og kommunikationsevner samt være analytisk orienteret. Du skal kunne sætte dig ind i virksomhedens processer med fokus på muligheds- og risikotækning. Din uddannelse er ikke afgørende,- det vigtigste er at dit engagement til at arbejde med ovenstående er tilstede. Har du erfaring med ledelsessystemer, vil dette være en fordel.

Vi tilbyder:
En selvstændig og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med varierende og udfordrende opgaver, hvor lønnen vil matche dine kompetencer. Du vil i din stilling rapportere til den adm. direktør

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Palle Kristiansen på plk@avl.dk eller på telefon 24 66 73 17.

Mail venligst ansøgning og CV mærket ”Ledelsessystemansvarlig” til plk@avl.dk snarest og senest 26. april 2022. Ansøgningerne vil løbende blive behandlet, og jobsamtaler ligeledes afholdt løbende.

Aage Vestergaard Larsen A/S
Klostermarken 3