NY ADMINISTRERENDE DIREKTØR I AAGE VESTERGAARD LARSEN A/S

Efter sommerferien 2021 finder et i længere tid planlagt ledelsesskifte sted i Aage Vestergaard Larsen A/S, hvor Palle Ladefoged Kristiansen – nuværende økonomidirektør og direktionsmedlem – overtager posten som adm. direktør efter Franz Cuculiza, som har været adm. direktør i Aage Vestergaard Larsen A/S siden 2012. Palle har været ansat siden 2014 – først som økonomichef og siden 2017 som økonomidirektør med ansvar for økonomi, HR og IT.

Bestyrelsesformand Gitte Buk Larsen er glad for, at Palle har sagt ja tak til posten som adm. direktør og udtaler ”Jeg er helt tryg ved at Palle nu overtager posten som adm. direktør efter Franz. Palle har gennem årene vist, at han forstår den kultur og de værdier som vi i familien værner om, og vi føler os sikre på, at Palle nok skal føre virksomheden videre i den retning og ånd, som vi ønsker af en virksomhed som vores.

Franz fortsætter hos os som forretningsdirektør og direktionsmedlem vil sikre os udvikling og kontinuitet ift. vores kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere, og samtidig give Palle mulighed for løbende at udvikle kontakten til alle vores samarbejdspartnere.

Nuværende adm. direktør i AVL, Franz Cuculiza udtaler ”Et vel planlagt ledelsesskifte er vigtig, og Palle er løbende kommet ind i de forskellige arbejdsopgaver og processer, som en produktionsvirksomhed som vores må og skal mestre, og han har vist, at han har overblikket og ikke mindst lysten til at påtage sig endnu mere ansvar. Jeg ser, som fremtidigt direktionsmedlem og forretningsdirektør, frem til i de kommende år at fortsætte samarbejdet med Palle – et samarbejde som altid har fungeret rigtig godt og konstruktivt.

Den nye adm. direktør – Palle L. Kristiansen – er glad for den tillid, som familien viser ham og udtaler ”Jeg er selvfølgelig stolt over den udviste tillid, og jeg ser meget frem til de nye udfordringer. En vigtig opgave bliver bl.a. den forsatte digitale transformation, hvor kvalitetssikring i arbejdsgange og tilhørende dataopsamling og ikke mindst rigtig og fornuftig brug af disse bliver et vigtig konkurrenceparameter i en fremtid præget af en endnu mere grøn agenda, hvor vi fortsat skal være værdiskabende for vores samarbejdspartnere. Jeg ser frem til at fortsætte det gode samarbejde med såvel Gitte og Franz som øvrige kolleger på Aage Vestergaard Larsen”.

Kontakt for yderligere oplysninger
Adm. Direktør, Franz Cuculiza, e-mail: fc@avl.dk – Mobil: +45 40 96 94 69
Bestyrelsesformand, Gitte Buk Larsen, e-mail: gbl@avl.dk – Mobil: +45 21 69 63 36

Palle L. Kristiansen indtræder i sin nye rolle som adm. direktør hos Aage Vestergaard Larsen A/S den 1. august 2021.