AAGE VESTERGAARD LARSEN A/S: CORONA FORHOLDSREGLER GÆLDENDE FOR MARTS MÅNED 2020

Da vores adm. direktør- Franz Cuculiza- er beordret i omgående isolation i 10 dage af Patientstyrelsen, har Aage Vestergaard Larsen A/S fra d.d. indført nedenstående forholdsregler ift. at minimere risikoen for at vores ansatte eller samarbejdspartnere smittes med Corona. Det skal tilføjes, at Franz p.t. ikke er konstateret smittet med Corona.

Isolationen er udelukkende sket af forebyggelsesmæssige årsager, da Patientstyrelsen har konstateret at en person i et fly (som sad mindre end 2 sæder fra Franz) er Corona smittet. Personer som Franz efterfølgende (siden 3. marts 2020) har været i kontakt med, skal ikke foretage sig noget forebyggelsesmæssigt. Vi har valgt at indføre mere restriktive forholdsregler end myndighederne foreskriver af hensyn til vores ansatte og samarbejdspartnere. Vi beklager de forstyrrelser nedenstående må have ift. til aftalte møder o.l., men vi er omvendt også sikre på jeres forståelse for vores tiltag

Forholdsregler ift. besøgende:
Ingen håndtryk, krammer eller lignende (samme regler gælder mellem AVL ansatte).

Forholdsregler ift. chauffører:
Samme som ift. besøgende mht. håndtryk krammere og lignende.
Sanitære faciliteter må benyttes af chauffører.
Chauffører skal serviceres af ansatte, hvis de skal have bragt mad eller drikke- altså ingen besøg i fx vores kantiner af chauffører.

Møder på fabrikken med kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere:
Aflyses grundet risiko for Corona smitten.

Eksterne møder med kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere:
Aflyses grundet risiko for Corona smitte.

Deltagelse i konferencer, messer, bestyrelsesmøder og lignende:
AVL-ansatte deltager ikke i ovennævnte arrangementer.

Private aktiviteter:
Hvis AVL-ansatte rejser udenlands eller deltager i større begivenheder (som fx koncerter og sportsarrangementer) bedes ens nærmeste leder orienteres, så ledelsen kan vurdere, om det skønnes hensigtsmæssigt at vedkommende umiddelbart vender tilbage til sin arbejdsplads efter ferien eller den private aktivitet.

Generelt:
Der sættes A4 plakater op på alle indgange -hoveddøren på Klostermarken 3, indgangen til kantinen og omklædningsrum på Klostervejen, indgangen produktionskontoret og laboratoriet, samt ved varemodtagelse og vareudlevering.

På plakaterne skrives/illustreres at håndtryk, kram og lignende ikke er tilladt grundet faren for Corona smitte- det skrives på dansk og engelsk. Desuden skrives, at folk som i februar eller marts har besøgt de lande, som Udenrigsministeriet betegner som risikolande, at de ikke må betræde fabrikkens område.

Aage Vestergaard Larsen A/S: Corona forholdsregler gældende for marts måned 2020.
Download PDF-version: Dansk
Download PDF-version: Engelsk