Aage Vestergaard Larsen lancerer nyt logo

En af Nordens største og mest erfarne genanvendelsesvirksomheder for plast får nu et grønnere logo. Aage Vestergaard Larsen A/S har siden starten i 1972 haft samme logo med en rød baggrundsfarve og karakteriseret ved to tandhjul, der symboliserer kværningsprocessen, samt de 5 “ben” der fortæller om de andre produktionsmetoder.

For at signalere vores udvidede fokus på cirkulær økonomi har vi valgt at give logoet “en ansigtsløftning”. Den mest markante ændring er, at vi har udskiftet den røde farve med grøn, fordi vores forretningsmodel ER grøn! Desuden er teksten i de 5 ben fjernet, men benene symboliserer stadig vores andre produktionsmetoder, som er agglomorering, densitetssortering, compoundering, regenerering og finformaling.

Forretningsudvikling- og marketingchef Gitte Buk Larsen fortæller “Her i virksomheden er vi alle glade for det nye logo, fordi at vi samtidig med moderniseringen har formået at bibeholde rødderne til det gamle logo”. Vi håber, at alle vores samarbejdspartnere vil tage godt imod “det nye ansigt”, som løbende vil blive implementeret.

AVL Logo

Aage Vestergaard Larsen A/S har valgt at give logoet “en ansigtsløftning”